مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1397 ساعت 07:552018-06-02بين الملل

اختلاف نظر کره جنوبی و ژاپن درباره اهمیت حضور "اون" در مذاکرات سنگاپور


وزیر دفاع ژاپن امروز (شنبه) در حالی اعلام کرده که نباید بابت حضور کره شمالی در مذاکرات با آمریکا از این کشور قدردان بود که همتای کره جنوبی اش بر اهمیت مذاکرات برای پیوستن کره شمالی به جامعه بین الملل تاکید کرد.

- اختلاف نظر کره جنوبی و ژاپن درباره اهمیت حضور "اون" در مذاکرات سنگاپور وزیر دفاع ژاپن امروز (شنبه) در حالی اعلام کرده که نباید بابت حضور کره شمالی در مذاکرات با آمریکا از این کشور قدردان بود که همتای کره جنوبی اش بر اهمیت مذاکرات برای پیوستن کره شمالی به جامعه بین الملل تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ایتسونوری انودرا، وزیر دفاع ژاپن همچنین اعلام کرد که باید اقدامی قاطع برای خلع سلاح اتمی و توقف کامل برنامه موشکی بالستیک کره شمالی صورت گیرد.

وزیر دفاع ژاپن در جریان سخنرانی در نشست امنیتی گفت وگوی شانگریلا گفت: کره شمالی وارد توافقی شده که براساس آن باید به برنامه اتمی خود پایان دهد.

کره شمالی در گذشته هم وارد مذاکراتی برای پایان دادن به برنامه اتمی خود شده بود اما این مساله تنها به توسعه تسلیحاتی بیشتر این کشور منجر شده است بنابراین با توجه به رفتارهای گذشته کره شمالی پذیرش این کشور برای حضور در گفت وگو با آمریکا نباید اینقدر مهم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر کره جنوبی و ژاپن درباره اهمیت حضور "اون" در مذاکرات سنگاپور

اختلاف نظر کره جنوبی و ژاپن درباره اهمیت حضور "اون" در مذاکرات سنگاپور